سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساحل ادب
 
قالب وبلاگ

روایت دردی که در جان و قفلی که بر زبان داریم,

قصه امروز و دیروز نیست. حکایت, حدیث ملتی است که به گاه سختی و درد و به هنگام نبرد در ابتدای صف هستند و به هنگام تقسیم غنایم و شادی هیچ نام و نشانی از آنها نیست و مگر فراموش کرده ایم غربت و فرجام ستارخان و باقرخان را که یکی سردار و دیگری سالار ملی بود... 

 

یکبار دیگر دست پنهان و کثیف شونیزم فارس از آستین روزی نامه دولتی ایران نمایان گردید.همزمانی این عمل گستاخانه با انتخاب شعار "ستارگان پارسی" برای تیم ملی فوتبال  کشور کثیرالمله ایران را میتوان جزو برنامه های وسیع و هدفمند   انهدام فرهنگ و زبان اقوام و ملل غیر فارس محسوب نمود.

سردمداران شونیزم فارس به خوبی به این امر واقف هستند که نخستین گام برای از بین بردن یک ملت تحقیر آن ملت و از بین بردن زبان آن ملت می باشد.رگه های این سیاست غیر انسانی را می توان در برنامه های شبکه های استانی منطقه آذربایجان مشاهده کرد.

در سطح کلان کلیه برنامه های به اصطلاح فرهنگی کشور در جهت اجرای سیاست رضا خانی "یک کشور-یک ملت – یک زبان" طرح و اجرا می شود و متاسفانه ملت مظلوم  آذربایجان د رتیر رس نوک پیکان شونیزم فارس قرار گرفته و هر از چند گاهی شاهد بروز این گونه اعمال علیه فرهنگ-هویت و زبان ملت آذربایجان  هستیم. 

 

هارای هارای

 

من تورکم

 

 

یاشاسین آذربایجان

 

آذربایجان اویاقدی    اوز دیلینه دایاقدی

  آذربایجان یاتمیییب     کیملیگینی ساتمیییب

          من اودام، اودلا اویناما  آلیشارسان یانارسان

 

 


[ شنبه 85/3/6 ] [ 10:31 عصر ] [ ابوالفضل امکانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 86895